Operation på G!

Då har jag fått tid för min operation, det blir redan på måndag! 

Det känns skönt att det blev så snart. Jag vill ju helst undvika att hela våren/sommaren består av rehab och flertalet resor fram och tillbaka till sjukhuset som det var i somras...

Håll tummarna för att allt går som det skall (gärna lite bättre tom) och för att det nu inte blir någon "halkchock" så det blir en massa benbrott eller dyl som gör att operationen blir framskjuten...

Känner mig lite nervös redan. Undrar förresten om man kan få med sig plåtskrotet hem, hade varit spännande att få se allt som suttit inuti min arm "på riktigt". Jag skall i allafall fråga, om inte annat för den lilla nyfikna dottern som är väldigt spänd på detta...

Ha en go kväll!
Träning | fraktur, operation, plattor, rehab, skruvar, titan, överarm | |
#1 - - Ewa:

Håller tummarna att operationen går bra =)

Svar: Tack snälla, kan behövas!
Karin Sundell

Upp