Skitpass

Nu har jag haft två dagar på raken där träningen har varit precis urkass!
Jag har varit låg på energi haft taskig ork och det har resulterat i allmänt dassiga pass.Inte ens PWO eller Celsius har hjälpt…

Jag hoppas verkligen att jag inte har någon skit i kroppen som är på väg att bryta ut. Jag har varken tid, ork eller lust att bli sjuk – vill ju kunna träna ordentligt!

Jag har i alla fall packat träningskläderna och väskan står här och blängar på mig bredvid skrivbordet… Så nu hoppas jag att kroppen samarbetar i eftermiddag, annars får jag väl i värsta fall lägga in en extra och högst ofrivillig vilodag.

På schemat i dag står i alla fall dagens WOD ”Swinging Annie”…

Vad tränar Ni idag?

 
Träning | |
#1 - - Josefine:

Hoppas orken är tillbaks. Själv hade jag ett grymt ryggpass med min PT. Love it!
Vad jag skulle säga var att du kanske skall köra ViPR med mig? Ikväll kl 19 eller söndag kl 16.45. Hör av dig på sms eller fb i så fall så löser jag det.

Svar: Tack Josse! Jag kan tyvärr inte i dag men kollar om jag kan på söndag! :D
Karin Sundell

Upp